NOVIN HYDRAULIC
We Supply Quality

تولید کننده جک هیدرولیک و سیلندر هیدرولیک، جک آسانسور و پاور پک هیدرولیک

تلفن :

۶۶۷۸۵۴۷۸-۹ (۰۲۱)

ایمیل :

info@novinhydraulic.com

۶۶۷۸۵۴۷۸-۹ (۰۲۱)
info@novinhydraulic.com

جک هیدرولیک چیست؟

شرکت نوین هیدرولیک از سال ۱۳۸۳ اقدام به تولید انواع سیلندرهای هیدرولیک نموده است و در طی این مدت با بهره گیری از کارشناسان مجرب داخلی و خارجی و با استفاده از تکنولوژی و ماشین آلات مدرن موفق به تولید انواع سیلندرهای هیدرولیک جهت صنایع نفت   گاز   پتروشیمی-فولاد-خودروسازی-ماشین آلات راهسازی وخدمات شهری  صنایع ماشین سازی و قالب سازی و جیگ و فیکسچرها و سایر صنایع گردیده است.

جک هیدرولیک وظیفه تبدیل انرژی هیدرولیک به مکانیک را بر عهده داشته و با ورود روغن هیدرولیک به آنها به صورت خطی حرکت می‌نمایند. جک هیدرولیک در دو دسته یکطرفه و دو طرفه طبقه بندی می‌شود. جک های یکطرفه فقط دارای یک پورت ورودی روغن هیدرولیک می‌باشند. یعنی فقط سمت تمام قطر آنها تحت فشار هیدرولیک قرار می‌گیرد. این جکها تحت تاثیر نیروهای خارجی مانند نیروی وزن یا نیروی فنر باز می‌گردند.

جکهای دو طرفه دارای دو پورت ورود و خروج روغن هیدرولیک می‌باشند که از این طریق روغن به جلو و پشت پیستون منتقل شده و جک حرکت می‌نماید. یکی از پارامترهای مهم برای انتخاب جک هیدرولیک، مقدار نیرویی است که آن جک میتواند اعمال نماید و اصطلاحا به آن تناژ جک می‌گوئیم. با استفاده از این پارامتر میتوان ابعاد جک را تعیین نمود.

جک پنوماتیک از لحاظ عملکرد کلی شبیه به جک هیدرولیک میباشد. با این تفاوت که سطح فشار کاری آن معمولا در محدوده ماکزیمم 7bar میباشد و به جای روغن هیدرولیک از هوای فشرده برای حرکت آن استفاده میشود. در صورت نیاز به نیروهای کم بهتر است جک پنوماتیک جایگزین جک هیدرولیک گردد.

جک هیدرولیک (سیلندر) این شرکت جهت تامین قدرت در انواع ماشین آلات صنعتی مانند پرسهای هیدرولیک خمکاری، کامپکت، کشش، برش، پانچ و فرم دهی  مورد استفاده قرار میگیرند. عملکرد این سیلنـدرهـا به صـورت یکطـرفه یا دوطـرفه بوده و در ابعاد و فشارهای کاری مختلف ساخته میشوند.

© کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت نوین هیدرولیک می باشد
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top